Verzenden & Bezorgen

Verzendkosten
Wij verzenden bestellingen gratis vanaf €50 in Nederland en vanaf €70 naar België. Voor bestellingen onder de bovengenoemde tarieven, hanteren wij de volgende verzendkosten:

Nederland
DHL Brievenbuspakket: €3,95* (met Track & Trace)
DHL Pakket post: €5,95* (met Track & Trace)

België
DHL Brievenbuspakket: €7,95* (met Track & Trace)
DHL Pakket post: €7,95* (met Track & Trace)

Voor bestellingen met een totaalbedrag onder €10 brengen wij een vaste toeslag van €2 in rekening voor klanten uit Nederland en België.

Verzending
We streven ernaar alle bestellingen – op werkdagen voor 15:00 uur besteld – binnen 1-2 werkdagen te verzenden (m.u.v. gepersonaliseerde artikelen). Orders die in het weekend of op feestdagen geplaatst worden, zullen de eerstvolgende werkdag verwerkt worden. De artikelen die gepersonaliseerd worden, verzenden wij binnen 2-5 werkdagen. Wanneer je een gepersonaliseerd artikel besteld gecombineerd met een item dat wel op vooraard is,  zullen wij wachten met verzenden tot de gehele bestelling compleet is.

Levertijd
Na verzending kunt u uw bestelling doorgaans de volgende werkdag verwachten. Bestellingen die naar België worden verzonden, kan rekening worden gehouden met 2 werkdagen. De exacte levertijd is afhankelijk van de vervoerder. Wij doen alles wat in onze macht ligt om de pakketten optimaal aan te leveren ten einde de levertijd te bespoedigen. Wij kunnen echter geen verantwoordelijk nemen, of aansprakelijk gesteld worden, voor een eventuele vertraging veroorzaakt door de vervoerder.

Orderbevestiging
Direct na het afronden van je bestelling op de website ontvang je van ons een e-mail. Ontvang je deze niet, dan is er vrijwel altijd een fout ontstaan in het e-mailadres. Wij willen je vragen je gegevens te controleren en direct contact op te nemen als er iets niet klopt. Stuur een e-mail naar info@buxandbox.nl, zodat we de status van je order kunnen controleren en je de bevestiging alsnog kunnen versturen. 

Factuur
Zodra de bestelling is geplaatst, ontvang je de factuur per e-mail. Aangezien je de factuur per e-mail ontvangt, wordt deze niet bij de levering inbegrepen. 

Track & Trace
Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling is verzonden, inclusief een Track & Trace-code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen. We bieden standaard verzending met Track & Trace code voor alle bestellingen binnen Nederland en België. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin de trackinginformatie.

Bestelling afhalen
Wil je jouw bestelling afhalen? Dat kan! Kies tijdens het afrekenen voor 'bestelling afhalen’. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht.  Als je bestelling klaar en ingepakt is, ontvang je een e-mail waarin je een afspraak kunt maken om je bestelling op te halen. Je kunt ook middels het contactformulier op per e-mail een afspraak met ons maken. 

Spoedlevering
Wanneer je een bestelling met spoed nodig hebt, kun je dit per e-mail aan ons laten weten. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen om de eventuele mogelijkheden te bespreken. Houd er rekening mee dat er extra kosten verbonden zijn aan een spoedlevering.

Cadeau versturen
Je kan het cadeau ook rechtstreeks bij de ontvanger thuis laten bezorgen, let dan wel op dat je het afleveradres aanpast (anders dan factuuradres). Vermeld voor de zekerheid in de opmerkingen (bij het afrekenen) dat het cadeau rechtstreeks verzonden mag worden. 

Cadeauverpakking service
Wij zorgen er standaard voor dat elke cadeaubox aan de buitenkant is voorzien van een feestelijke uitstraling, de artikelen in de cadeaubox worden niet individueel verpakt. Helaas kunnen wij de gewone orders niet standaard als cadeautje verpakken, we willen namelijk dat alle bestellingen zo snel mogelijk verzonden worden. Wanneer je van onze inpakservice gebruik wilt maken, kun je dit aangeven voordat je het artikel in je winkelmand plaatst. Houd er rekening mee dat onze inpakservice alleen beschikbaar is voor bestellingen die door jou als cadeau zijn aangemerkt. Wanneer je bestelling niet als cadeau is gemarkeerd tijdens het afrekenproces, wordt deze niet automatisch ingepakt. We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te verzenden, maar omdat wij je cadeau met veel zorg en liefde inpakken, willen wij je vragen er rekening mee te houden dat dit extra tijd kan kosten.
Let op: er is geen cadeauverpakking service van toepassing bij het babynestje.

Claim indienen vervoeder (beschadigd pakket)
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling in goede staat bij jou wordt afgeleverd. Indien je bestelling toch beschadigd is aangekomen, vragen wij je binnen 3 dagen contact met ons op te nemen via info@buxandbox.nl, zodat wij een claim kunnen indienen bij de vervoerder. Om deze claim in behandeling te kunnen nemen is beeldmateriaal vereist. Wij vragen je om in jouw e-mail, foto’s bij te voegen van de beschadigde verpakking. We kijken graag naar een oplossing.

Toevoegen/samenvoegen van bestellingen
Als een order geplaatst en wil je graag nog iets toevoegen? Dit kan, indien jouw bestelling nog niet is verzonden. Neem dus altijd eerst contact met ons op zodat wij de status van jouw bestelling kunnen controleren. Mocht je bestelling nog niet jouw kant op zijn gegaan, vragen we je een nieuwe bestelling te plaatsen en bij het afronden van jouw bestelling te kiezen voor ‘bestelling ophalen’, zodat de verzendkosten niet twee keer worden berekend. Voeg tevens in de opmerking toe dat jouw bestellingen mogen worden samengevoegd.